Friday, February 19, 2010

Birthday Pouluck Party! (お誕生日パーティー)

Willow, Emilie and me.

Emilie on the trampoline

Don visited from Santa Monica!

Gentle afternoon...

My friend Emilie and I had a Birthday Potluck Party last Monday, 15th. Feb.
It was a beautiful sunny day.
We had a lot of FUN.

職場の友だちのエミリーは私と同じ2月生まれ。それじゃ、一緒にお誕生日をお祝いしましょうか☆ということになり、先週末、家の庭で友だちを招いての持ち寄りパーティーをしました。
心配したお天気でしたが、雲一つない青空が広がり太陽はさんさんと降り注ぎ最高のお天気に恵まれました。20人ほど集まり楽しい一日を過ごしました。


Flying Millennium 

Dorian!

Chatting...

No comments:

Post a Comment