Tuesday, July 5, 2011

Millennium's Birthday & 4th of July(ミレニアムのお誕生日とアメリカの独立記念日)



Millennium's Birthday is July 3rd. It's a day before the Independent Day. (4th of July)
We had a gentle little birthday party on Sunday afternoon.
It was a really gentle and warm gathering...
We had a great time with wonderful dishes!
ミレニアムの誕生日はアメリカの独立記念日の前日、7月3日。
日曜の午後、数人の友だちを招いてささやかなお誕生日パーティーをしました。
たくさんのごちそうと親しい友人たちに囲まれてとても楽しい時間をすごしました。

Gentle Gathering... ooops... where is the birthday boy?
みんな笑顔。。。あれっっ、ミレニアムはどこにいっちゃったかね???

aha... here HE is! He is smudging with white sage.
ああ〜、いたいた! 庭の周りをスマッジしていました。
ホワイトセージのよい香が広がりました。

*************************************************************************************

The next day, we visited Montecito, a pretty town along the coast only an hour drive from Ojai.
翌日は朝から快晴☆ オハイの暑さしのぎも兼ねて峠を越えた海沿いの町へいってきました。

Beautiful clear blue sky and beach...
青い空と海☆

Millennium samurai...
さすらいの旅人。。。:D

kelp and me!
浜辺を歩くの気持ちいい〜♪

picnic...
お昼はピクニック。。。



No comments:

Post a Comment