Thursday, June 16, 2011

Beautiful Things... part 2(美しいもの。。。その2)

Life is Beautiful...
美しいものを美しいと感じる幸せ☆

The story started from here... in the brightly sunny afternoon, I went to the creek to take a photo of our Wasabi. (A couple months ago, Olivia who is the owner of the organic cafe, gave me a Wasabi root, so I planted it in our creek.)
物語はここから始まりました。。。太陽がさんさんと降り注ぐ静かな午後、わさびの写真を撮りに小川へ出かけました。(2ヶ月ほど前、仕事場のオーナーからいただいたわさびを小川へ植えてみたのです。)

everything looked so beautiful.
小川への道筋、何もかもが輝いていました。

a baby cactus flower...
赤ちゃんサボテンの花☆

wild yellow flowers...
野の花

Baby Oak tree live on the dirt road...
乾いた小道の真ん中で力強く生きるどんぐりの木。

my favorite vegetable, Kabocha squash.
私の大好物☆かぼちゃ☆

Spearmint forest...
庭のスペアミント☆

our garden went wild... beautiful...
裏庭は花盛り☆

rustic BBQ in the party field...
寂れたバーベキューセットも何となく絵になる。。。

No comments:

Post a Comment