Thursday, April 1, 2010

Spring Break Part 1. Malibu(春休みその1 マリブへ出かける)

I'm enjoying a week off from school for Spring Break.
We visited our friend Diana in Malibu on Monday and Tuesday.
She is a famous artist.
Her place is located on the top of the hill and has a amazing view.
今週は春休みでカレッジが一週間お休み☆
ミレニアムと二人でマリブに住む友だちのダイアナの家に遊びにいってきました。
マリブはオハイから1時間半ほどの海沿いの静かな町。
小高い丘の上にある彼女の家からは太平洋と素晴らしい山の景色が見渡せる。
画家の彼女。こんな素晴らしい大自然の中でインスピレーションが湧くことでしょう☆

Diana is doing Tai- Chi
大自然の中で太極拳

We went for a walk.
よく晴れた午後、三人で散歩に出かけました。

We were worn out, the sun was too strong!
ちょっと遠くまで歩きすぎたかな? さんさんと降り注ぐ太陽にバテバテの二人。。。


Cucumber face-pack
ほ〜なんとか家に辿り着きました。きゅうりのパックが気持ちいい☆

Ginger Couple by Millennium
生姜カップル☆ミレニアム作


Chinese instrument Gu-Jin
中国の古琴を弾くダイアナ

Millennium fell in LOVE with Gu-Jin
ミレニアム、すっかり古琴の魅力にはまってしまいました。

No comments:

Post a Comment